پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150619
کلنگ زني زائرسراي استان چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس
تاریخ انتشار : 1393/12/06 07:50:33
نمایش : 1677
کلنگ ساخت زائرسراي استان چهارمحال و بختياري در مشهد مقدس بر زمين زده شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار جهانبين نيوز، حجت الاسلام سيد مصطفي هاشمي مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان با اعلام اين خبر گفت: نماينده ولي فقيه در استان ، استاندار و جمعي از مسئولان استان جهت گلنگ زني زائر سراي استان در مشهد مقدس به خراسان رضوي سفر کردند.

وي با بيان اينکه زمين براي ساخت زائر سرا از سوي شهرداري مشهد به استان اختصاص يافته است، گفت: مراسم گلنگ‌زني ساخت اين زائر سرا امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه با حضور مسئولين استاني خراسان رضوي برگزار شد

حجت الاسلام هاشمي با اشاره به ساخت اين زائر سرا در زميني به مساحت ۷۰۰ مترمربع، تصريح کرد: سند تعيين و اختصاص زمين زائر سرا به بنياد زائر استان تحويل داده شده است.

مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به اينکه ساخت اين زائرسراها در مشهد، لطف و عنايات رهبر معظم انقلاب به استان‌ها است، تصريح کرد: يکي از توصيه‌هاي جدي رهبر معظم انقلاب که از دو سال پيش مطرح شد، ساخت زائرسراهايي در جوار حرم امام رضا(ع) ويژه همه استان‌ها و مخصوصا استان‌هاي نيازمند بود که به لطف خداوند، حالت عملياتي و جدي به خود گرفته است.

وي با تأکيد بر استفاده همه جانبه از ظرفيت‌هاي استان، افزود: بايد از همه توان خود، چه کمک‌هاي دولتي و چه کمک هاي مردمي به منظور ساخت اين زائرسرا استفاده کنيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html